måndag 13 september 2010

Men shit förlåt.

Förlåt mina 20 348 läsare för att jag inte skrev ngt igår men jag hade verkligen inte ett skit o berätta. Mina fingrar pallade liksom inte trycka ut att så fort jag öppnade munnen så kom det ut alkoholångor. Mina vackra, pena fingrar orkade bara scrolla uppåt till nästa paradise hotel avsnitt. Jag såg sammanlagt 8 avsnitt igår. Intressant va? Och sen åt jag stark mat. Japp.

Men nu är det en ny dag. Som jag börjar med frulle framför Cheaters (ovanligt? Nej kanske inte, men jag ska ha cred för att jag äter frukost iaf) och sen får vi se vad som händer.
Om jag hade en miljon på kontot skulle jag nog åka till Gräny Centrum och köpa fem saker i varje butik. Men nu har jag typ 70 kronor på kontot så det blir inget med det.....










Holla at your girl.

Inga kommentarer: