söndag 5 september 2010

Sunday bloody sunday!

Macan sitter o lär pappa hur man gör ett album på facebook, farsan Baloo måste ju också visa sina fbvänner att han har andra dawgs att hänga med. Love it här liksom...och min gulliga lilla säl måtte ha blitt döv för inte fan kommer hon när man ropar stroppen.

Jag: VIIIIIIVA!!!  AGOGOOOO! KOM!!! PUSSI!!!! -Med den töntigaste rösten jag kan!
Pappa: Jaaaaaaaaaaaaaa!
Viva: Ingen reaktion.

Tack. Kul o lära känna dig.

Har ätit god mat och druckit ett glas rött ja nusåärebarafesta Nej pucko. Det är söndag.
Men jag har precis pratat med mamma och nu är det klart att jag, Camila Reveco, den 30e september ska börja plugga till massageterapeut! Kul ju! Tack.

Tack för applåderna.

Viva äro väldigt glad för min skull. She knows what this means. Free massage!

Inga kommentarer: