onsdag 1 september 2010

tröööök.

Jag har så himla tråkigt.
Har kollat en massa viktiga saker typ nr och skit för att känna att jag gör ngn nytta. Snart blire nog plugga upp lite betyg. Gud, hur ska det gå?

Snart ska jag nog gå ner till TV-rummet och titta på beverly hills.

BTW det kom in en kille här och sa till vaktmästarn:
"Jag har tappat min plupp"
Jag trodde att han sa:
"Jag har släppt en prutt"
Jag började skratta. Det var pinsamt. Haha men jävligt kul. Man hör det man vill höra.

Undra var i världen Tove är nu.

O just det. En till sak. Jag använde tandtråd (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih) för två dagar sen. JAG HATAR TANDTRÅD. Jag gjorde typ fem tänder sen våga jag inte mer... började blöda och skit liksom... anyway helt plötsligt ser jag att .. jag.har.glugg.

syns den?

Inga kommentarer: