lördag 16 oktober 2010

Jag mår lite illa............

Känns som att jag har en jitterburgare och nötter i lungorna som vill upp via munnen. Lite äckligt.
Det är lite tråkigt att ha TF när man mår lite illa. Finns ingen som kan hämta vatten och klappa mig på magen. Det är liksom en annan känsla när någon annan klappar på min håriga mage.
Undra om det är att mina jeans sitter för tight... kan det va så?
Jag orkar inte hämta vatten, jag orkade inte springa till åhléns och köpa ansiktsmasker .....
Snart kommer iaf Sandra, Gabriel och Ida hit, hoppas att ngn av de kan hämta vatten åt mig. Fast jag har låst dörren.... måste ändå gå och låsa upp. prutt. Vi ska äta fettomat och titta på Pretty Woman.




skön jag är.



Vet ni att jag pillar i näsan typ 63.5% av dagen... äckligt va. Äckligt och ta i min hand. Fett.

Inga kommentarer: