onsdag 20 oktober 2010

Untzdag mamushkas.

And one day kvar till den stora förvandlingen!

Har precis varit ute på en liten .... hmmm... shoppingrunda göraavmedpengarsomjaginteharrunda.
Det var kul, men som jag sagt förut jag känner mig så jävla mobbad. Jag tror att jag ser tokosäker ut när jag går runt där inne i affären. Typ som att jag ska baxa ngt .... så jag tänka mig att man kollar lite extra på den där lilla gråa människan som ser ut som att hon sett ett spöke "Hmmmm.... ahaaaaa... blatten ska snatta" tänker de. Fan. Så då känner jag mig illa tvungen att gå fram och köpa ngt för att bevisa att jag inte snott ngt.

Nu ska jag läsa lite ...
(shit vad tråkigt)


hehe visst äre fult när man sätter upp håret o så glömmer man en liten slinga... så det ser ut som att man har en tjuslock (heter det så? stavas det så?) heheeeeee..... jag brukar få det. Undra hur många gånger man gått runt med det liksom.. Hahaha... jag skulle garva ihjäl mig om jag såg ngn annan gå runt så.

Inga kommentarer: