söndag 14 november 2010

Deppsöndag.

... Jag vet. Jag älskar ju söndagar, men inte när jag jobbar. Då kan söndagen försvinna ner till helvetet och brinna för evigt. Som vanligt försöker jag se positivt på det hela och göra det bästa av situationen.
Jag har laddat med film, tittar just på Bridget Jones dagbok. BRA FILM!

Dessutom har jag med mig boken jag fick av Tompamanilicious En flickfotografs bekännelser snart är jag på kapitlet om Natacha Peyre!!! Ååååh jag längtar! Spännande va? Tänk om det är därför Natacha och Dhani har gjort slut? Undra... då är det synd om henne.... Jahaaaaaa...Ibland önskar jag..... Eller nej vadå ibland, Jag önskar att jag kände ngn som kunde ge mig insideinformation om kändisarna så kanske jag skulle sluta ligga vaken och grubbla om nätterna.



visst e vi lika?

Inga kommentarer: