måndag 24 januari 2011

Hur kan man vara så dålig!?

Jag har ju glömt bort mitt nyårslöfte. Iaf ett av de.....

Sen i fredags har jag ätit:

Fredag lunch: Pizza ekeby - Fett
Fredag middag: Findus mikromat - Fett
Lördag lunch: Två cheesburgare och pasta med sås och kassler - Typ fett
Lördag middag: Pippis mammas mat - INTE fett
Söndag lunch: Lax på ikea - Typ fett
Och idag till middag: McChicken & Co

Fett, fett, fett. Gud, det känns som att det rinner fett ut från öronen. Men det gör det inte.
Hur som. Mitt löfte var ju att jag INTE skulle äta så mkt ute, är nästan säker på att 79% av mina pengar går till att äta. Resten går till att köpa trisslotter och hoppas att jag vinner en miljon så att 79% av de pengarna kan gå till mat. Lite dyrare då kanske... typ hummer, en fet oxfilé på någon flashig restaurang eller så kanske man kan betala en liten thaiare som kan laga thailänds mat hela tiden.... Oj nu gick jag för långt. Sluta äta ute ska jag göra iaf. Jag har inte råd.
.... det var ju mitt löfte... och det andra löftet har ju inte heller gått så bra.

Hehe... hehe.... hehe.... Jag är sämst.

Nu börjare på riktigt jo.

Inga kommentarer: