tisdag 1 mars 2011

LUKTAR SKIT!

.... gör jag. Jag har inte duschat än, eller borstat tänderna. Klockan är 13.14


                                                FREEEEEEEESCH! 


Men jag ska hoppa in i duschen strax. Sen ska Bosse och jag gå ut på en långvandring.

Kolla hans gulliga vita tass. 

Vi kanske vandrar ner på stan om pojken orkar. Det är såna här dagar jag önskar att våren kunde komma på momangen. Då skulla ju Bosse och jag sitta på en uteservering och trycka en öl och räkmacka i solen samtidigt som vi tittar på alla roliga människor. 

ÅH! Vad jag önskar att jag kunde få ta en turkdusch nu bara. Så jävla meckigt att ta av sig alla kläderna, hoppa in, tvåla in sig, vira in sig, klä på sig, sminka sig..... Nej jag orkar inte. 

Men jag måste. 

Gud, tänk om jag vore fashionista. Då skulle jag behöva sminka mig med ögonskugga, rouge och puder i regnbågens alla färger. Trycka på mig mina tightaste tigertights, tupera håret stort som en vattenskalle... 
och ta fyra likadana bilder och efter det skriva var alla kläder kommer ifrån....






Tröja: Boutique Luderkorv.

1 kommentar:

Brunebrallan sa...

Jag älskar boutique luderkorv! de har så läckra troser, lika läckra som du.