fredag 8 april 2011

Hur har ni dä??

Jag har en helt vanlig fredagkväll på jobb. Tittat på massa webb-tv, tryckt i mig en påse godis och pillat på mina fula tår. Jag skulle byta med dig anytime!
Tågen har ju slutat gå, för ovanlighetens skull, så nu vet jag ju inte hur jag ska komma hem imorgon. Det måste ju ha löst sig till imorgon. Annars liftar jag. Jag måste ju hem till pappa imorgon och dricka vin. Annars blir jag utesluten ur arvet för fan! Vem ska då få alla hans städpengar?!

Nu gick jag för långt ..... igen. Vi ska hem till pappa på årets första grillning men fortfarande hälla i oss litervis med rött vin! Mummah!

Har ni sett att det ska börja en serie som heter "En annan del av uppsala" ni vet som "En annan del av köping" fast i Uppsala....

OCH JAG KOM MED!!!!




                                                                    *HeJ Då* -re!

Inga kommentarer: