söndag 24 april 2011

Söndag!!!

Need I say mer?

Jag har varit ute på min panchispromenad med Boozen. Jag älskar att gå runt där i skogen med min kamphund, känna doften av .... skog... jaja nog om det.


Min fiiiiiina svarta Bosse. puss puss pussssssssss...


Så här långa ben skulle jag döda för att få ha. Inte de här korta jävla stubbarna som jag har fått ... gör att jag går så jäkla långsamt också. KOMMER ALDRIG I TID MED DE HÄR BENEN! Sen kan det också vara lite snyggare med längre ben än med två stubbar. 

Snart ska jag hoppa in i duschen. Jag skriver det ofta ja... jag gör ju det varje dag. Men om jag fick välja skulle helst av allt ta en turkdusch every morning och sen dra ut i vildmarken med min halviga svettlukt och mina korta ben. Meeeeeeeeeen nu väljer jag att hoppa in i duschen. 

Hej då.





Inga kommentarer: