måndag 9 maj 2011

Helgen





Eftersom att jag var trött (!) och trött hela helgen och jag vill respektera de som inte kan läsa så får ni min helg i bilder....


FREDAG: Nachotallrik på Santa Monica med Mille och Ida




Lördag: Vaksala torg med mamma. Tack alla snåla jävlar som köpte av oss. Verkligen. 

En bra kund. 

Brända mandlar...... 


                                                 Mammut äter Thaimat från goda thaitrailern..

                                                        Grillning på kvällen.




Coolt.party.trick. -Jag kommer inte ihåg hur man gjorde bara... 


                                                   Söndag: Världens mest bakfulla dag....

Even Bosse var bakis, no more alcohol.


                                        Det blev lite fel när jag la in bilderna men Bosse är gullig.

Inga kommentarer: