onsdag 18 maj 2011

Äggmacka, Skönheten & Odjuret and Boozen.

Jag har vare och sprunge. Därför är jag nu värd äggmackor och Skönheten och Odjuret. Booz sitter och tigger som en jävla tiggare på trottoarkanten och åker nog snart på en propp om han inte ger sig.


Jävla tiggare... men hur kan man motstå hans gulliga ansikte? Agogooo..

Skönheten och Odjuret är ju den absolut bästa disneyfilmen som finns. Feting bra budskap också, my kind of mantra om man säger så. När jag var liten hade inte jag Skönheten och Odjuret på film. Min coola iraniegranne hade den på VHS och jag tyckte typ att det var guds gåva! Vi satt alltid hemma hos henne och tittade på Skönheten och Odjuret. Jag blev alltid lika lycklig på slutet och vi brukade dansa till sista scenen med täcken som föreställde odjuret -När han blivit människa dårå...
Avslöjade jag för mkt av filmen nu? Synd.

Hon är ju så vacker också.... 

Jag har låten, asså THE låt som alarm och jag vaknar lika harmoniskt varje gång. Jag ska ha den på mitt bröllop. Om jag kunde sjunga skulle jag sjunga den på idolfinalen... Åhhhh... tillsammans med James Morrison... Guuuuuuud... tänk om jag kunde sjunga.



Älskar hans gulliga pussar.

Heij Dåh!


Inga kommentarer: