torsdag 19 maj 2011

Sån jävla dagdrömmare...

Jag har börjat bli lite rastlös. Eller börjat är ju så fel ordval. Jag har tänkt på det länge nu att jag måste söka mig vidare till något nytt. Börja tänka på vad jag vill bli när jag blir stor. Då börjar mitt dagdrömmeri, BIG TIME! Det finns inget slut på det. Jag tänker så långt att när jag vaknar upp efter en halvtimme så blir jag så fruktansvärt deprimerad och bitter över att jag sitter här med mina fula converse och mitt äckliga hår. Att jag inte befinner mig på en strand på Bahamas med en iPad och kollar igenom lite jobbmail. Jisses, den ångesten slår mig ca 2 gånger i timmen..

Det måste få ett slut...

Nu sitter jag och ser på hur en gubbe petar sig i näsan efter snorkråkor samtidigt som han pratar i tfn. Han ser inte att jag ser honom....

Inga kommentarer: